HITEC
2012-08-30 16:37
A  A  A

Siła uchwytu, " Rolling Thunder"

Siła uchwytu, " Rolling Thunder"

Jest to niczym martwy ciąg na jedną rękę, ale do tego potrzebny jest odpowiedni przyrząd z uchwytem i elementem do nakładania obciążeń. Ta część jest podobna do tulei na gryfie sztangi, na którą zakładamy obciążniki, tylko ustawionej pionowo. Do tego podczepiona jest rączka do podnoszenia.


Średnica tej tulei wynosi aż 60 mm (długość części chwytnej 152 mm). A więc ponad dwa razy więcej niż średnica gryfu sztangi. Nie ma mowy o tym, aby kciuk stykał się z palcami, a więc żaden „zamek” nie wchodzi w rachubę.

Tuleja jest obrotowa! Jeśli braknie nam sił w palcach, to ona po prostu nas „wyroluje” czyli wytoczy się z dłoni. Trzeba przyznać, że  robi to zawrotną światową karierę

Od początku wdrożenia tego sposobu podnoszenia, w USA rozpoczął się wyścig, kto pierwszy pokona barierę 300 funtów, czyli 136 kg. Dopiero po kilku latach uprawiania tej konkurencji i wprowadzenia jej na zawody siłaczy na rękę oraz strongmenów, udało się to znanemu amerykańskiemu strongmenowi Markowi Felixowi w 2008 r. Zaliczył wtedy 301 funtów (136,6 kg) i od tego czasu nikt nie może tego wyniku poprawić, nawet sam jego autor.

Obracanie przedramion ze sztangielkami

Jeżeli szukasz dobrego treningu, który pomoże Ci wytrenować masę i siłę mięśni przedramion to obracanie przedramion ze sztangielkami są pomysłem trafi ...czytaj dalej »
Obracanie przedramion ze sztangielkami
2013-01-24

Trening przedramion

Przedstawiamy ćwiczenia doskonałe do treningu przedramion a także przykładowe programy treningowe czołowych kulturystów świata. ...czytaj dalej »
Trening przedramion
2012-12-20

Przedramię – ćwiczenie z hantlem

Cenne rady do ćwiczeń na przedramię wykorzystując hantel. ...czytaj dalej »
Przedramię – ćwiczenie z hantlem
2012-12-18
Powiązane artykuły
Ćwiczenia na mięśnie przedramion i dłoni

Ćwiczenia na mięśnie przedramion i dłoni

Proste ćwiczenia, które pozwolą na rozbudowanie ramion. Błyskawicznie wzmocnią mięśnie przedramion i dłoni. Możemy dzięki temu poprawić swoj
2012-09-04 11:46
Jak wzmocnić uchwyt?

Jak wzmocnić uchwyt?

Prezentujemy wam kilka przydatnych rad jak możecie wzmocnić swój uchwyt.
2012-08-31 10:28
Rodzaje uchwytów przy martym ciągu

Rodzaje uchwytów przy martym ciągu

Rodzaje uchwytów przy martym ciągu
2012-08-30 16:25
Herkulesowe przedramiona

Herkulesowe przedramiona

Przedstawiamy treningi na przedramiona dla początkujących, średniozaawansowanych, a także zaawansowanych
2012-08-29 11:27
Ćwiczenia mięśni rąk i nadgarstków

Ćwiczenia mięśni rąk i nadgarstków

Główną rolę podczas tych ćwiczeń pełni tutaj ściskacz. Wykonujemy ćwiczenia ostrożnie aby nie przeciążyć nadgarstków. Bardzo pomocnymi w ćw
2012-06-21 15:09
Suplementacja na stawy

Suplementacja na stawy

Ciężki trening, systematyczna aktywność fizyczna, czynne uprawianie sportów drużynowych czy nawet powtarzające się formy aerobowe obciążają
2017-06-14 14:04
VOXYGEN - LABOTEST USA

VOXYGEN - LABOTEST USA

VOXYGEN marki LABOTEST USA to odsłona termogenika z najwyższej półki na rynku suplementów diety.
2017-04-28 13:59
Europe Sport Power 2017

Europe Sport Power 2017

Europe Sport Power to targi fitness i największe zawody kulturystyczne w Polsce.
2017-02-14 13:15
TAD 600 - złoty antyoksydant

TAD 600 - złoty antyoksydant

Ostatnio dość często można uslyszeć o złotym środku antyoksydacyjny - TAD 600
2016-12-10 10:37
Wyniki  "Olympia Amateur" San Marino

Wyniki "Olympia Amateur" San Marino

W dniach 2-5.12.2016 odbyła się kolejna edycja "Olympia Amateur" w San Marino. Kolejne ważne medale trafiają w ręce Polaków.
2016-12-07 10:27
Paski treningowe do martwych ciągów – używać czy nie?

Paski treningowe do martwych ciągów – używać czy nie?

Paski treningowe mają za zadanie przede wszystkim poprawić jakość i siłę uchwytu przy ćwiczeniach z podnoszeniem głównie wolnych ciężarów, a
2016-11-29 11:40
Stres może przyczyniać się do wzrostu tkanki tłuszczowej w organizmie

Stres może przyczyniać się do wzrostu tkanki tłuszczowej w organizmie

Nie od dziś wiadomo, że stres może przyczyniać się do wzrostu tkanki tłuszczowej w organizmie. Ale dlaczego tak się dzieje?
2016-11-24 12:20
Doping - rodzaj, cel, negatywne skutki

Doping - rodzaj, cel, negatywne skutki

Doping - sztuczne podnoszenie wydolności fizycznej i psychicznej zawodnika metodami wykraczającymi poza normalne. Za doping uważa się metody
2016-11-22 12:57
Superkompensacja - droga do wzrostu formy

Superkompensacja - droga do wzrostu formy

Najistotniejszym elementem treningu warunkującego wzrost formy sportowej a tym samym określonych funkcji motorycznych jest SUPERKOMPENSACJA.
2016-11-16 14:33
Wyniki Mistrzostw Świata mężczyzn w kulturystyce oraz kulturystyce klasycznej

Wyniki Mistrzostw Świata mężczyzn w kulturystyce oraz kulturystyce klasycznej

W dniach 04-07.11.2016r w Benidorm w Hiszpanii odbyły się Mistrzostwa Świata mężczyzn w kulturystyce oraz kulturystyce klasycznej. Wsród pol
2016-11-08 11:42
Redakcja Sportowa MuscleInfo.pl
ul.Przemysłowa 60, 43-100 Tychy
email: [email protected], [email protected]