HITEC
2012-09-26 15:48
A  A  A

Redukcja tkanki tłuszczowej- siłownia + suplementacja

Redukcja tkanki tłuszczowej- siłownia + suplementacja

Rada pierwsza

Musimy połączyć ćwiczenia tlenowe z ćwiczeniami wzmacniającymi z obciążeniem. Ćwiczenia tlenowe czyli takie, które wykonywane są w dłuższym przedziale czasu ze średnią intensywnością (aerobik, jazda na rowerze, pływanie, bieganie lub spacer) wykorzystują tkankę tłuszczową jako źródło energii i jest to podstawa pozbywania się jej nadmiaru.

 

Cel

Celem odchudzania nie jest zredukowanie masy ciała, lecz obniżenie procentowej zawartości tkanki tłuszczowej w organizmie. Stąd waga nie jest głównym wyznacznikiem uzyskiwanych efektów. Co więc jest niezbędne? Otóż odpowiednie ćwiczenia na siłowni, wpływające trwale na zmianę naszego metabolizmu.

 

Siłownia

Podejmując trening na siłowni, powodujemy zwiększanie poziomu suchej masy mięśniowej. W rezultacie przenosi się to na spalanie większej ilości kalorii w ciągu dnia, dla podtrzymania samych tylko funkcji życiowych organizmu. Uczęszczając do klubu fitness, nie każdy zdaje sobie sprawę z procesu wzmacniania czy budowania mięsni i długoterminowych efektów.

Istotą treningu wzmacniającego jest fizyczne uszkodzenie komórek mięśniowych, poprzez intensywne ćwiczenie. Po treningu takim, składniki odżywcze (kalorie) kumulowane są głównie w obszarze mikro-urazów i wykorzystywane do procesu regeneracji. To właśnie stanowi bodziec wzmocnienia.

 

Węglowodany

Podczas odchudzania warto wiedzieć również, że pierwsze źródło energii wykorzystywane przez nasz organizm podczas aktywności fizycznej stanowią węglowodany. Efekt spalania tkanki tłuszczowej następuje dopiero średnio po około 20 min wysiłku o średniej intensywności. Dlatego to aby zoptymalizować efekt spalania tkanki tłuszczowej i modelowania sylwetki warto uprzednio wykonać trening wzmacniający przy wykorzystaniu urządzeń na siłowni. Pozwoli to wykorzystać w procesie takiego treningu  węglowodany  jako  główne źródło energii, a następnie efektywnie spalać już  tkankę tłuszczową  na  urządzeniach  np. w strefie „CARDIO”.

 

Suplementacja

NAJBARDZIEJ KOMPLEKSOWY REDUKTOR TŁUSZCZU

Machine Man Burner

 

Co to za produkt?

Po Machine Man Burner już nic nigdy nie będzie takie samo! Wreszcie masz przed sobą produkt, równie skuteczny jak „amerykańskie” termogeniki, będący jednocześnie w 100% legalnym preparatem! Stosując Machine Man Burner masz gwarancję, że składniki zawarte w każdej kapsułce są dokładnie te same co na etykiecie.

Bogaty skład

Machine Man Burner powoduje, że jest to najbardziej kompleksowy reduktor tłuszczu! Jako jeden z nielicznych oprócz skutecznej redukcji tkanki tłuszczowej, przyśpiesza przemianę materii i równocześnie sprzyja naturalnemu rozwojowi flory bakteryjnej w przewodzie pokarmowym.Synergiczne działanie ekstraktów roślinnych, witamin grupy B, kofeiny i fruktooligosacharydów powoduje, że jest to suplement, który maksymalnie stymuluje organizm do wzmożonej redukcji tkanki tłuszczowej.

Machine Man Burner jednocześnie ogranicza łaknienie i zapewnia wysoki poziom energii organizmu, dzięki czemu skutecznie utrzymasz niskowęglowodanową dietę tak ważną przecież w okresie redukcji tkanki tłuszczowej!

Dawkowanie:

2kapsułki przed śniadaniem i 2kapsułki przed obiadem.

Suplementacja w sportach walki!

Nowa linia produktów firmy Activlab przygotowanych specjalnie pod fighter-ów! ...czytaj dalej »
Suplementacja w sportach walki!
2016-02-14

Spalacze tłuszczu A-Z

Czyli jak dobrze i prawidłowo wybrać odpowiedni reduktor tłuszczu ...czytaj dalej »
Spalacze tłuszczu A-Z
2014-06-11

Redukcja tkanki tłuszczowej. Jak skonstruować dietę?

Poniższy tekst dotyczy odżywiania w okresie "redukcyjnym". ...czytaj dalej »
Redukcja tkanki tłuszczowej. Jak skonstruować dietę?
2014-05-06
Powiązane artykuły
Jak osiągnąć rzeźbę? Część III. SUPLEMENTACJA

Jak osiągnąć rzeźbę? Część III. SUPLEMENTACJA

W okresie redukcyjnym suplementy diety odgrywają bardzo ważną rolę.
2013-11-07 13:22
Jak osiągnąć rzeźbę? Część II. TRENING

Jak osiągnąć rzeźbę? Część II. TRENING

Poniższy tekst jest drugą częścią artykułu pt.: „Jak osiągnąć rzeźbę?”. Traktować będzie o treningu w okresie redukcyjnym.
2013-11-06 20:53
Jak osiągnąć rzeźbę? Część I. DIETA

Jak osiągnąć rzeźbę? Część I. DIETA

Poniższy tekst jest pierwszą częścią cyklu artykułów o rzeźbieniu sylwetki czyli o tzw. redukcji. Traktować będzie o odżywianiu w okresie tz
2013-11-06 19:57
Odchudzamy się, czyli jak skutecznie zrzucić nadmiar tkanki tłuszczowej?

Odchudzamy się, czyli jak skutecznie zrzucić nadmiar tkanki tłuszczowej?

Osoby z tendencją do tycia muszą na bieżąco spalać kalorie, a najlepiej jest robić to poprzez aktywność fizyczną.
2013-11-05 20:25
Lipotrofy

Lipotrofy

Słowo lipotrofy odnosi się do każdej substancji obniżającej poziom tłuszczu odkładającego się w wątrobie, a przyspieszającej jednocześnie me
2013-02-11 14:42
Spalaj tłuszcz a nie mięśnie!

Spalaj tłuszcz a nie mięśnie!

Jak spalić tłuszcz bez utraty ciężko wypracowanych mięśni? Dodatkowo jeszcze chcesz wzmocnić kondycję i mięśnie? Przestrzegaj pewnych zasad
2013-01-30 10:22
Jak spalić tłuszcz i utrzymać ten stan?

Jak spalić tłuszcz i utrzymać ten stan?

W tym artykule zastanowimy się nad najczęstszymi pytaniami, związanymi z problemem odchudzania.
2013-01-14 16:37
Redukcja tłuszczu– suplementacja

Redukcja tłuszczu– suplementacja

Jaka suplementacja jest potrzebna przy redukcji tłuszczu? Dowiedz się już teraz.
2012-11-26 12:14
Tłuszcze w diecie

Tłuszcze w diecie

Często skupiamy się na tym, ile dany produkt ma kalorii, zapominając o zawartości tłuszczu w tym produkcie. Często nie zdajemy sobie sprawy,
2012-11-16 11:50
Chcesz schudnąć? Buduj mięśnie!

Chcesz schudnąć? Buduj mięśnie!

Bardzo ważne w procesie odchudzania są również ćwiczenia siłowe. Dlaczego?
2012-10-30 15:52
Sposoby na pozbycie się tłuszczu z brzucha

Sposoby na pozbycie się tłuszczu z brzucha

Jak skutecznie pozbyć się tłuszczu z brzucha? Opisujemy efektywne metody.
2012-10-23 09:55
Trening redukcyjny

Trening redukcyjny

Jak powinieneś ćwiczyć? Co stosować, ile razy i kiedy? Wszystko znajdziesz w tym artykule, który przedstawia trening redukcyjny.
2012-10-08 12:28
Ile trzeba ćwiczyć by organizm zaczął spalać tłuszcz?

Ile trzeba ćwiczyć by organizm zaczął spalać tłuszcz?

Stara legenda głosi, że trzeba biegać minimum 30 minut by organizm „przestawił się” na spalanie tłuszczu. Większość aktywnych fizycznie osób
2012-10-03 15:01
Nowość! Activlab Stamina Booster

Nowość! Activlab Stamina Booster

Stamina Booster to idealne rozwiązanie dla każdego, kto chce podnieść wydolność i poprawić kondycję swojego organizmu.
2012-10-03 12:28
Activlab-"New Active Generation"

Activlab-"New Active Generation"

Spot reklamowy firmy Activlab pod tytułem "New Active Generation" który reklamuje aktywny styl życia.
2012-10-03 11:05
Redakcja Sportowa MuscleInfo.pl
ul.Przemysłowa 60, 43-100 Tychy
email: [email protected], [email protected]