Najchętniej wybierane odżywki białkowe

Najchętniej wybierane odżywki białkowe

Odżywki białkowe stanowią nierozłączny element suplementacji niemalże każdego sportowca. ...czytaj dalej »
Kalorie

Kalorie

Jedz ich mniej to schudniesz. Jedz ich więcej to przytyjesz. ...czytaj dalej »
Suplementacja na stawy

Suplementacja na stawy

Ciężki trening, systematyczna aktywność fizyczna, czynne uprawianie sportów drużynowych czy nawet powtarzające się formy aerobowe obciążają Nasze stawy, torebki stawowe, chrząstki, ścięgna, więzadła, okolice okołostawowe. ...czytaj dalej »
Zbilansowana dieta lekarstwem na bolączki XXI wieku

Zbilansowana dieta lekarstwem na bolączki XXI wieku

Coraz większa liczba ludzi na świecie cierpi na nadwagę, a co za tym idzie, mamy coraz większe problemy nie tylko ze swoim komfortem życia. ...czytaj dalej »
DIETA SZYTA NA MIARĘ

DIETA SZYTA NA MIARĘ

DIETA SZYTA NA MIARĘ – czyli trochę o tym jak to się je. ...czytaj dalej »
Jak to jest z tymi owocami w diecie?

Jak to jest z tymi owocami w diecie?

Opowieść o wielkim i potężnym mieczu obosiecznym zwanym OWOCEM! ...czytaj dalej »
Najchętniej wybierane odżywki białkowe

Najchętniej wybierane odżywki białkowe

Odżywki białkowe stanowią nierozłączny element suplementacji niemalże każdego sportowca.
2017-06-20
czytaj dalej »
Kalorie

Kalorie

Jedz ich mniej to schudniesz. Jedz ich więcej to przytyjesz.
2017-06-19
czytaj dalej »
Suplementacja na stawy

Suplementacja na stawy

Ciężki trening, systematyczna aktywność fizyczna, czynne uprawianie sportów drużynowych cz
2017-06-14
czytaj dalej »
Zbilansowana dieta lekarstwem na bolączki XXI wieku

Zbilansowana dieta lekarstwem na bolączki XXI wieku

Coraz większa liczba ludzi na świecie cierpi na nadwagę, a co za tym idzie, mamy coraz wię
2017-06-13
czytaj dalej »
DIETA SZYTA NA MIARĘ

DIETA SZYTA NA MIARĘ

DIETA SZYTA NA MIARĘ – czyli trochę o tym jak to się je.
2017-06-08
czytaj dalej »
Jak to jest z tymi owocami w diecie?

Jak to jest z tymi owocami w diecie?

Opowieść o wielkim i potężnym mieczu obosiecznym zwanym OWOCEM!
2017-06-06
czytaj dalej »
HITEC
Lista artykułów powiązanych ze słowem:

"Ćwiczenia"

Znalezionych artykułów: 21
Jak zbudować masę mięśniową? Część I. TRENING

Jak zbudować masę mięśniową? Część I. TRENING

W poniższym tekście chciałbym poruszyć temat treningu w okresie budowania masy mięśniowej.
2013-11-03 12:42
TRENING SPARTAKUSA z AKOPEM SZOSTKIEM

TRENING SPARTAKUSA z AKOPEM SZOSTKIEM

TRENING SPARTAKUSA z AKOPEM SZOSTKIEM
2013-04-26 01:27
Rozwój mięśni a kolejność ćwiczeń

Rozwój mięśni a kolejność ćwiczeń

To, jak duży będzie rozrost mięśni, zależy od wielu czynników, między innymi od tego, jakie ćwiczenia będziemy wykonywać, oraz w jakiej kole
2012-10-10 14:40
Ćwiczenia na szybkość i mobilność

Ćwiczenia na szybkość i mobilność

Prezentujemy proste ćwiczenia, które poprawią naszą szybkość, a także mobilność.
2012-09-24 10:57
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Zobacz jak dbać o swój kręgosłup za pomocą prostych ćwiczeń. Nawet najmniejsza jego nie sprawność, może powodować wielki ból. Jak ćwiczyć, a
2012-09-21 13:12
Jestem w formie. Dlaczego warto ćwiczyć?

Jestem w formie. Dlaczego warto ćwiczyć?

Jestem w formie. Czy możesz tak o sobie powiedzieć? Jeśli tak, to fantastycznie. Jeśli nie, to pora zabrać się za siebie. Oto siedem powod
2012-08-20 22:25
Hormon wzrostu i ćwiczenia

Hormon wzrostu i ćwiczenia

Dwa największe czynniki mające wpływ na uwalnianie się hormonu w zrostu to sen i trening. Jak hormon wzrostu i inne czynniki działają na si
2012-08-14 16:20
Efekty stosowania glutaminy przy treningu siłowym

Efekty stosowania glutaminy przy treningu siłowym

Doktor Di zdradza nam czym jest glutamina w sportach siłowych. Dowiedz się co glutamina może zrobić dla Ciebie!
2012-08-14 15:22
Treningi - Porady

Treningi - Porady

Ile ćwiczyć? Kiedy? Jaki obrać cel? Czy planować samemu?
2012-08-13 16:04
Technika rozciągania SMR

Technika rozciągania SMR

Technika uciskania przykurczonych mięśni za pomocą specjalnie do tego przeznaczonych wałków.
2012-08-13 15:29
Trening Split

Trening Split

Jest to system treningu podzielonego. Jego celem jest ekonomizacja wysiłku i proporcjonalny rozwój wszystkich grup mięśniowych.
2012-08-13 15:20
Trening FBW

Trening FBW

Jest to trening, na którym trenujemy całe ciało w ciągu jednej sesji treningowej. Unikamy tutaj ćwiczeń wyizolowanych, skupiamy się na ćwicz
2012-08-13 15:15
Większa efektywność podczas treningu

Większa efektywność podczas treningu

Aby zwiększyć efekty naszych treningów trzeba opracować pewien plan działania, dostosować się do pewnych zasad. Oto przykłady niektórych z n
2012-07-02 16:29
Trening obwodowy

Trening obwodowy

Jest stosowany szczególnie przez kobiety. Wskazany taże dla osób, które wracają do sportu po dłuższej przerwie. Jest połączeniem treningu s
2012-06-21 16:22
Podciąganie na drążku

Podciąganie na drążku

Te ćwiczenia przynoszą takie korzyści jak zwiększenie siły i wytrzymałości mięśni grzbietu i ramion oraz nada plecom kształt litery V. Mięśn
2012-06-21 16:10
Ćwiczenia mięśni rąk i nadgarstków

Ćwiczenia mięśni rąk i nadgarstków

Główną rolę podczas tych ćwiczeń pełni tutaj ściskacz. Wykonujemy ćwiczenia ostrożnie aby nie przeciążyć nadgarstków. Bardzo pomocnymi w ćw
2012-06-21 15:09
Nawadnianie organizmu podczas treningu

Nawadnianie organizmu podczas treningu

Wiadomo, że w czasie wysiłku fizycznego tracimy dużo wody poprzez pocenie się, dlatego trzeba uzupełniać jej ilość w organizmie. Trenując cz
2012-06-21 14:54
Sposoby na zakwasy

Sposoby na zakwasy

Przed treningiem robimy rozgrzewkę, a także kilka łagodnych ćwiczeń rozciągających. Ważne jest prawidłowe oddychanie, starajmy się pamiętać
2012-06-21 14:18
Najlepsze ćwiczenia na masę

Najlepsze ćwiczenia na masę

Trening na masę - oparty powinien być na ćwiczeniach podstawowych (przysiady, wyciskania, uginania i wyprosty ramion, itp.) z wolnymi ciężar
2012-06-19 13:36
Oszukiwane powtórzenia

Oszukiwane powtórzenia

Oszukiwanie tak jak każdy inny ruch powinno być wykonywane według właściwej formy. Tak, oszukiwanie także można wykonywać niewłaściwie. Nie
2012-05-24 10:49
Trening oparty na różnych rodzajach przysiadów

Trening oparty na różnych rodzajach przysiadów

Realizując taki program rozwijamy mięśnie ud(czworogłowe i dwugłowe) wszechstronnie zarówno pod względem masy mięśniowej, jak gęstości.
2012-05-22 10:49

Redakcja Sportowa MuscleInfo.pl
ul.Przemysłowa 60, 43-100 Tychy
email: [email protected], [email protected]